«Εκείνη» εμφανίζεται χαμογελαστή στη σκηνή, φορώντας ένα λευκό φόρεμα και μετά υψώνεται η φωνή της, η αναγνωρίσιμη ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες φωνή της: η θεαματική εμφάνιση της Μαρίας Κάλλας χάρη σ’ ένα ρεαλιστικό ολόγραμμα έχει γοητεύσει το παρισινό κοινό, αφήνοντας τους άναυδους.
Το φάντασμα της διασημότερης λυρικής τραγουδίστριας του 20ού αιώνα «επέστρεψε» στο Παρίσι, την πόλη όπου πέθανε στα 41 της χρόνια.
Στην αίθουσα «Pleyel», ένα ολόγραμμα σχεδόν φωτογραφικής ακρίβειας έκοψε την ανάσα, μιμούμενο σχεδόν μέχρι τελειότητας την κίνηση της «φωνής του αιώνα». Ο τρόπος με τον οποίο τα χέρια της ακουμπούσαν με λεπτότητα τους ώμους της, η εσάρπα της αγκάλιαζε τα χέρια, η επικοινωνία της με τη συμφωνική ορχήστρα…στην αίθουσα ορισμένοι δεν πίστευαν στα μάτια τους.
«Έχεις πραγματικά της εντύπωση ότι είναι εδώ. Δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά είναι συγκλονιστικό» δηλώνει o Τιερί, ένας 70χρονος που ξέρει απ’ έξω όλες τις ηχογραφήσεις της Ελληνίδας ντίβας.
«Είναι μαγικό, εκπληκτικό, σε στέλνει…» λέει ο 40χρονος Ολιβιέ. «Είναι συγκλονιστικό για τη γενιά μας που δεν γνώρισε την Κάλλας». Βρισκόμαστε μακριά από τις θορυβώδεις επευφημίες που ακολουθούσαν τις εμφανίσεις της. Σ’ ένα ιστορικό ρεκόρ, το κοινό επευφήμησε μία φορά την «Divina» όρθιο επί 40 λεπτά.
Στην αίθουσα Pleyel όμως ακούστηκαν μερικά «μπράβο» μετά τις άριες που τής εξασφάλισαν την αθανασία, όπως «La Habanera» του Bizet κι η «Casta Diva» του Bellini.
Το θέαμα είναι σχεδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από το αμερικανικό στούντιο «Base Hologram».
*Διαβάσαμε την είδηση στο amna.gr