Η νοστιμιά των κοτομπουκιών δεν είναι ο μόνος λόγος που ένας πελάτης έχει αποκτήσει έναν ισχυρό δεσμό με ένα κατάστημα των KFC στο Τορόντο και που τον κάνει να πηγαίνει εκεί συχνά-πυκνά. Η ιδιαίτερη σχέση του με μία υπάλληλο που τη θυμάται να δουλεύει εκεί από τότε που εκείνος ήταν 5 ετών και τον πήγαινε η μητέρα του να φάνε, είναι ένας λόγος που του αρέσει να επισκέπτεται το εστιατόριο.

O Jason Schweitzer πρωτογνώρισε την Έμιλι όταν η μητέρα του τον πήγαινε εκεί για φαγητό κάθε Κυριακή. “Όταν μεγαλώνεις και αναγνωρίζεις ένα πρόσωπο, γίνεται μέρος της συνείδησής σου”, δήλωσε.

Υπήρχε μία αμοιβαία σχέση συμπάθειας και σεβασμού μεταξύ του μικρού αγοριού και της υπαλλήλου με τη γλυκιά φωνή. “Πάντα η Εμίλια θα μου έβαζε περισσότερες πατάτες στο γεύμα μου, ήταν ευγενική και αστεία”.

Πρόσφατα ο Jason έγινε μάρτυρας ενός περιστατικού κατά το οποίο ένας πελάτης μίλησε με αγένεια στην Έμιλι, η οποία απάντησε κομψά και ευγενικά. “Στην αρχή σκέφτηκα γιατί να ασχοληθώ, αλλά μετά αναρωτήθηκα πώς γίνεται ένας άνθρωπος να δουλεύει εδώ μετά από τόσα χρόνια;”.

Λίγο καιρό μετά από το συμβάν ο Jason που σκεφτόταν πώς να τα πηγαίνει η αγαπημένη του υπάλληλος κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κατάστρωσε ένα σχέδιο για να τιμήσει τη γυναίκα που τον εξυπηρετούσε για σχεδόν 50 χρόνια.

Προκειμένου να εξασφαλίσει ένα μεταφορικό μέσο για να μετακινείται η Έμιλι με ασφάλεια, δημιούργησε έναν διαδικτυακό έρανο μέσω του GoFundMe.

Σε λίγες ημέρες οι δωρεές είχαν ξεπεράσει τα 25.000 δολάρια.

*Διαβάσαμε την είδηση στο news247.gr