Γράφει η Μελίνα Αγγελάκη

Συνηθίζεται ν’ αφήνουμε φιλοδώρημα στο σερβιτόρο, μετά από κάποιο γεύμα μας. Είναι μια πράξη που δείχνει κατά κάποιο τρόπο την εκτίμησή μας προς τον άνθρωπο που μας σερβίρει και το πόσο ευχαριστημένοι μείναμε από το φαγητό μας.

Αυτά τα δύο οδήγησαν και τον πελάτη Mike του εστιατορίου «BOKA» στο Σικάγο, ν’ αφήσει φιλοδώρημα της τάξεως των 2.000$. Ο εν λόγω πελάτης, ο οποίος ήρθε από το Σιάτλ, δείπνησε μαζί με άλλα πέντε άτομα στο συγκεκριμένο εστιατόριο λίγο πριν παρακολουθήσουν ένα σόου. Όταν τελείωσαν το φαγητό τους, ο πελάτης φώναξε τον σερβιτόρο και του έδωσε φιλοδώρημα 300$. Στη συνέχεια ζήτησε να πάει στην κουζίνα του εστιατορίου για να μιλήσει με τους ανθρώπους που ετοίμασαν το φαγητό του. Όταν μπήκε μέσα στην κουζίνα ευχαρίστησε έναν έναν τα 17 άτομα του προσωπικού και τους έδωσε από 100$ στον καθένα.

Την επόμενη μέρα η ανάρτηση του εστιατορίου στο Facebook ήταν η εξής:

Χθες βράδυ ένας τζέντλεμαν άφησε φιλοδώρημα 2.000$ στο @Bokachicago. Ο Mike ήρθε για επίσκεψη από το Σιάτλ κι είπε «Αυτή ήταν η καλύτερη εξυπηρέτηση και το καλύτερο φαγητό που είχα ποτέ». Στη συνέχεια έδωσε στο σερβιτόρο φιλοδώρημα 300$ για ένα γεύμα που στοίχησε 769$ και σε 17 άτομα στην κουζίνα 100$ στον καθένα.

Ο Διευθυντής του εστιατορίου είπε πως το καταπληκτικό με τον συγκεκριμένο άνθρωπο δεν είναι μόνο το ποσό που άφησε ως φιλοδώρημα, το οποίο ήταν εντελώς ξαφνικό, αλλά η εκτίμηση κι η ευαισθησία που έδειξε προς τους ανθρώπους που του ετοίμασαν και του σέρβιραν το δείπνο του.

Δεν άφησε απλώς ένα χρηματικό ποσό φεύγοντας, πέρασε ώρα με το προσωπικό και τους ευχαρίστησε για ό,τι απήλαυσε. Εντυπωσιακός κι ασυνήθιστος πελάτης από κάθε άποψη.

*Διαβάσαμε την είδηση στο www.sunnyskyz.com