Γράφει η Ισμήνη Βυθούλκα
Η νέα μόδα που έχει τρελάνει τους Λονδρέζους ακούει στ’ όνομα «Selfieccino». Το café «The Tea Terrace» που βρίσκεται στην οδό Οξφόρδης, λάνσαρε ένα νέο trend που αποτυπώνει πάνω στον αφρό του ροφήματος το πρόσωπο του πελάτη και σίγουρα θα κατακτήσει την Ευρώπη.
Πως το κάνουν αυτό; Οι πελάτες στέλνουν τη φωτογραφία τους μέσω μιας εφαρμογής στον barrista και επιλέγουν αν ο καμβάς τους θα είναι καπουτσίνο ή ζεστή σοκολάτα. Η εικόνα ανεβαίνει στην ειδική συσκευή «Cino» σκανάρεται και αναπαράγεται πάνω στον αφρό με τη χρήση ενός άγευστου βρώσιμου χρώματος.
«Τα social media έχουν φέρει μεγάλες αλλαγές στον χώρο της εστίασης. Δεν είναι αρκετό πια να προσφέρεις εξαιρετική ποιότητα κι υπηρεσίες, αλλά πρέπει και ν’ αξίζει να φωτογραφηθεί για το Instagram» λέει ο ιδιοκτήτης του café Ehab Salem Shouly.
Το hashtag «Selfieccino» έκανε τον κόσμο να συρρέει καθημερινά για ν’ απολαύσει το ιδιαίτερο ρόφημα κι ο ιδιοκτήτης του café ελπίζει να το χρησιμοποιήσει ως εμπορικό σήμα για τις επόμενες επεκτάσεις του στο κέντρο του Λονδίνου.
*Διαβάσαμε την είδηση στο www.reuters.com