Ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών αποκάλυψε μια νέα σειρά από κούκλες βιτρίνας, εντελώς διαφορετικές από αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα καταστήματα, αφού το σώμα παραπέμπει σε εικόνα plus-size μοντέλων, έχοντας καμπύλες.  

Το κατάστημα NikeTown στο Λονδίνο, όπου τοποθετήθηκαν οι νέες κούκλες ως μέρος ενός ειδικού ορόφου αφιερωμένου στις γυναίκες, σχολίασε πως πλέον εκτίθεται «μια ολοκληρωμένη γκάμα από φιγούρες αθλητών με πολλές plus-sized και παραολυμπιακές κούκλες» για πρώτη φορά στην ιστορία του μαγαζιού. 

Η επιλογή από τις συγκεκριμένες κούκλες βιτρίνας στη Nike έρχεται μετά από μια παρόμοια ανακοίνωση της εταιρίας Old Navy τον Αύγουστο του 2018 αλλά και της Nordstrom τον περασμένο μήνα.  

Η Nike, που ιδρύθηκε το 1964, κυκλοφόρησε την πρώτη «plus-size» συλλογή της το 2017. Για να την διαφημίσει, ζήτησε την βοήθεια από influencers και μοντέλα όπως οι Paloma Elesser, Grace Victory, Danielle Vanier και Amanda Bingson. 

*Διαβάσαμε την είδηση στο www.lifo.gr