Γράφει η Μελίνα Αγγελάκη
Αν θέλετε κάτι ιδιαίτερο, παιχνιδιάρικο κι αρωματικό για να «ταράξει» ευχάριστα τα νερά της μπανιέρας σας και να προκαλέσει έκρηξη αρώματος και φρεσκάδας, ήρθε ο καιρός να μάθετε για τα προϊόντα της Hannah Grace Walsh.
Πρόκειται για μια μικρή επιχειρηματία, ηλικίας μόλις 10 ετών, η οποία λανσάρει τις «bath bombs» τις αναβράζουσες μπάλες οξυγόνου για το μπάνιο, στο λογαριασμό της στο Instagram και στο You tube κι έχει ξετρελάνει τους πελάτες της, οι οποίοι αυξάνονται μέρα με τη μέρα.
Η Hannah είναι μια μικρή αγωνίστρια, που ξέρει να παλεύει, να διεκδικεί και να καταφέρνει τους στόχους της κι αυτό φάνηκε από τότε που ήταν μόλις 11 μηνών και διεγνώσθη με διαβήτη τύπου 1. Οι γονείς της κι η ίδια έδωσαν σκληρή μάχη για τη ζωή της.
Το πείσμα κι η αποφασιστικότητά της και το γεγονός ότι δεν παρατάει ποτέ τα όνειρά της, μάλλον είναι προσόντα που σύντομα θα την στέψουν πετυχημένη επιχειρηματία, σύμφωνα με όσα λέει ο πατέρας της. Από δική του προτροπή μάλιστα, ξεκίνησαν όλα…
Τα Χριστούγεννα του 2016 πρότεινε στην κόρη του να παρασκευάσει κάτι που θα της άρεσε, μιας και συνεχώς καταπιανόταν με το ν’ αναμιγνύει διάφορα υλικά. Η μικρή μελέτησε, συγκέντρωσε τ’ απαραίτητα υλικά και κατάφερε να παρασκευάσει την πρώτη της bath bomb από σαπούνι.
Στη συνέχεια όλα πήραν το δρόμο τους. Η Hannah πήγε σε κατάστημα με είδη δώρων και φυτικών προϊόντων της περιοχής της και προώθησε η ίδια τ’ αρωματικά «εκρηκτικά» από σαπούνι, που κάνουν το μπάνιο σκέτη απόλαυση.
Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος σύντομα παρήγγειλε κι άλλες bath bombs, ενώ η 10χρονη επιχειρηματίας βλέπει τις διαδικτυακές πωλήσεις της ν’ αυξάνονται συνεχώς. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 14 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ κι η Hannah ευελπιστεί να μπορέσει να λανσάρει τη δική της σειρά χειροποίητων φυτικών προϊόντων και σ’ άλλες χώρες εκτός των ΗΠΑ.
Με τη βοήθεια της οικογένειάς της, κυρίως της μητέρας της και του 12χρονου αδερφού της John, ετοιμάζουν τις παραγγελίες τους, μιας κι η παρασκευή για κάθε «σαπουνόβομβα» παίρνει 30-40 λεπτά κι έχει τιμή πώλησης 6 δολάρια η μία.
Όμως η Hannah δεν αποσκοπεί στο κέρδος και μόνο. Κίνητρό της είναι η προσφορά της σ’ ανθρώπους που έχουν ανάγκη και μάλιστα άνθρωποι που πάσχουν από την ίδια ασθένεια μ΄ εκείνη. Έχει ήδη δωρίσει 1000 δολάρια από τις εισπράξεις της σε φιλανθρωπίες, ενώ έχει δεσμευτεί να δίνει το 20% των κερδών της από το διαδίκτυο, σε κάποιο οργανισμό που χρηματοδοτεί τις έρευνες για τη θεραπεία του διαβήτη τύπου 1.
Η μικρή Hannah είναι όμορφη μέσα κι έξω γιατί είναι απλώς ο εαυτός της. Αυτό πιστεύει κι η ίδια δηλώνοντας πως «Όμορφος σημαίνει να είσαι απλώς ο εαυτός σου». Ίσως γι’αυτό τα προϊόντα της τα ονόμασε «BeYoutiful».
Ένα κοριτσάκι 10 ετών «βάζει τα γυαλιά» σε μεγαλοεπιχειρηματίες παίρνοντας πρωτοβουλία ώστε ν’ αλλάξει κάτι στον κόσμο με το δικό της τρόπο.
*Διαβάσαμε την είδηση στο www.bovary.gr