Γράφει η Αθανασία Βιδάλη
Δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ κανονίζουμε ένα σημαντικό ραντεβού μας συμβαίνει κάτι απρόοπτο κι αναγκαζόμαστε να το ακυρώσουμε. Οι αντιδράσεις, ωστόσο, στο άκουσμα της ακύρωσής μας , δεν είναι κι οι καλύτερες ή μάλλον για να είμαστε ειλικρινείς στις περισσότερες περιπτώσεις ακούμε ένα ξερό «εντάξει» και νιώθουμε διπλά ένοχοι που αναγκαστήκαμε ν’ ακυρώσουμε.
Κάτι αντίστοιχο πίστευε πως θ’ αντιμετωπίσει κι η Lindsay Pualoa , μία μητέρα από την Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών, η οποία εξαιτίας της ασθένειας που αντιμετώπιζε το παιδί της αναγκάστηκε να μείνει ξάγρυπνη όλο το βράδυ και κατ’ επέκταση ν’ ακυρώσει το ραντεβού που είχε κανονίσει για το επόμενο πρωινό.
Φανερά εξαντλημένη η Αμερικανίδα μητέρα, καλεί την εταιρεία θέρμανσης, με την οποία είχε και το ραντεβού κι αφού αναλύει λεπτομερώς την κατάσταση, αναβάλλει την εν λόγω συνάντηση.
Η ίδια μετά από λίγες ώρες ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook μια φωτογραφία και τη συνόδευσε με το μήνυμα «Απλώς απολογήθηκα για την καθυστερημένη ειδοποίηση μου στην εταιρεία, αναφέροντας ότι είχα άρρωστο παιδί στο σπίτι και δεν σκέφτηκα ν’ ακυρώσω έγκαιρα. Τρεις ώρες αργότερα, χτύπησε η πόρτα μου κι αντίκρισα έναν ανθοπώλη. Η εταιρεία, μου είχε στείλει λουλούδια, γράφοντας στο σημείωμα που τα συνόδευε ότι εύχονται το παιδί μου να γίνει, σύντομα, καλά. Έχω μείνει άναυδη! Δε μου έχει συμβεί ποτέ ξανά κάτι τέτοιο!».
Σύμφωνα με τη γνωστή ιστοσελίδα The Burn, η συγκεκριμένη εταιρεία θέρμανσης ονομάζεται «AllTech Services» κι ελπίζουμε ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνονται οι υπάλληλοί της, ν’ αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση κι από εταιρίες ή φορείς της χώρας μας…
*Διαβάσαμε την είδηση στο www.sunnyskyz.com